piątek, 11 stycznia 2013

Recenzja. Olejek do włosów Avon.

Dziś pod nóż idzie Olejek do włosów normalnych i zniszczonych z firmy Avon z dodatkiem marokańskich olejków arganowych.


Olejek arganowy występujący tylko w południowo - zachodnim Maroko, używany w najlepszych profesjonalnych kosmetykach do pielęgnacji włosów, teraz w Avon! Odkryj moc Marokańskiego olejku arganowego, dzięki któremu odzyskasz 5 oznak zdrowych włosów:
- siła,
- natychmiastowy blask,
- kusząca miękkość,
- jedwabista gładkość,
- łatwość układania.
Kuracja z marokańskim olejkiem arganowym daje niesamowite efekty-wystarczy tylko kilka kropli, a włosy staja się jedwabiste, miękkie i pełne blasku.
Sposób użycia: rozprowadzić równomiernie dłonią na wilgotnych lub osuszonych ręcznikiem włosach. Układaj jak zwykle. Bez spłukiwania.

Cena: 23zł / 30ml

W mojej ocenie przeciętny.

Zalety:

- fajna konsystencja
-nie obciąża włosów
- ładny zapach
- świetne opakowanie
- plus za wygony dozownik
- cena....
- pomaga włosom, ale w minimalnym stopniu, na włosy prażone słońcem używałam dodatkowych kosmetyków, bo samotny nie wystarcza- włosy się po nim dobrze rozczesują- moje blond włoski były super nabłyszczone



Wady:
- niezbyt wydajny, przynajmniej do długich włosów, zwłaszcza blond, które szybciej się niszczą bo są o wiele cieńsze od reszty kolorów
- pomaga ale trzeba go nakładać w większych ilościach
- wydaje mi sie ze samego olejku arganowego jest bardzo mało wręcz śladowe ilości.

Jak widać ja zuzyłam juz ponad więcej niż poł a mam kilku miesięcy

Bardzo porównywalny do olejków takich jak z firmy SYOSS czy GLISSKUR
Olejki chyba na tej samej zasadzie zrobione.



Do olejku z Avonu zamówiłam sobie jeszcze szampon i odżywkę z serii olejku arganowego
ale te juz są na prawdę przeciętne i absolutnie nie wybrala bym ich po raz drugi bo nie spełniają swoich ról w tym co producent obiecał.
Jedynym plusem zapach:)



Zresztą jak wiadomo na każdych włosach zadziała zupełnie inaczej.


Ocena? 3/5 cena nie wygórowana więc warto wypróbować:)



Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz