poniedziałek, 11 lutego 2013

Recenzja odżywki Sanotint, Kremu Locherber "BeautyEmpire"

Dziś zacznę od produktu, który zachwycił mnie od pierwszego odpakowania| ( moja ciekawość była tak wielka że w pierwszej chwili posmarowałam sobie dłon by zobaczyć co i jak:)


Pani Bogna z która nawiązałam świetny i bardzo miły kontakt opisała mi wszystkie produkty po kolei. Bardzo zrozumiale za co serdecznie dziękuje.

Na wstępnie zaznaczam, iż fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy nie wpłynął na moją ocenę.
A więc przechodzę do sedna sprawy.

Dziś recenzja Odżywki rekonstruującej firmy SANOTINT do włosków.



Moja opinia:

Balsam spodobał mi się przede wszystkim pod względem zapachu, urzekł mnie od samego początku . Jaki to zapach? Do dziś wącham ale do czego jest podobny nie mogę odnaleźć . Mogla bym śmiało stwierdzić że jest to zapach cukierkowo-roślinny. Ale

zgaduj zgadula nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Na pewno zawiera ekstrakty roślinne m.in złote proso... z czego słynie firma SANOTINT stosując go w swoich kosmetykach.


Konsystencja:

bardzo lekka. Nie skleja włosków , dobrze je regneruje. Zauważalne efekty juz po pierwszym uzyciu. Włosy nabrały ładnego połysku i odzyskały witalność po zanieczyszczeniach i zabiegach rozjaśniania, farbowania, co najlepiej zauważyła moja znajoma, która chce mi zabrać to cudo z półki :)





Zastosowanie :

ja stosowałam zawsze na wilgotne włosy choć czasem próbowałam na suchych jednak wydaje mi się że na moich włosach lepszy efekt uzyskałam właśnie stosując w taki sposob:

na wilgotne włosy nakładałam na pare minut odżywkę rekonstruującą po czym spłukiwałam letnią wodą.

Później jak zwykle suszarka, jedwab i prostowanie włosów:)


Po dwu tygodniowym stosowaniu włoski są miękkie, łatwo się rozczesują a przede wszystkim poprawiła się ich kondycja a przecież o to chodziło :)
  


Kolejny plus+

to opakowanie dla mnie bardzo wygodne ...

Oraz skład gdzie nie ma jakich kolwiek parabenów, SLS-ów, sztucznych barwników, niklu i alkoholu co wiadomo bardzo szkodzi naszym włoskom.

Cena i pojemność opakowania:

Około 70 zł  za 250 ml przeszukując różne drogerie internetowe.

Jednak ja przekonuje  do zakupienia na stronie Beauty Empire (http://beautyempire.pl/) bo jakośc produktu sprawdzona.

A jak wiadomo na Polskim rynku istnieje wiele podróbek kosmetycznych przed czym przestrzegam... Niższa cena to wcale nie to sama jakość.

A sprawdzone źródło pomoże nam dużo zoszczędzić





Moja ocena tego produktu:

5/5 za to całokształt i wszystko co zawiera ta mała buteleczka najlepszego w środku

Jest genialna i tyle moge powiedzieć oraz zachęcać do wypróbowania....





Poniżej przedstawiam szczegółowo
Opis producenta:

RESTRUCTURING CONDITIONER - Odżywka Rekonstruująca, ph 2.5-3, 200 ml


Ta wyjątkowa, nie wymagająca spłukiwania odżywka rekonstruująca przywraca witalność zniszczonym i przesuszonym włosom. Mieszanka delikatnych odżywek i naturalnych ekstraktów roślinnych ponownie napełnia i zatrzymuje optymalne nawilżenie włosów. Najlepszy rezultat daje stosowana zaraz po farbowaniu. Przedłuża czas koloru na włosach i uzdrawia włosy gwarantując ich połysk i piękny odnowiony wygląd.


Stosowanie: nałóż niewielką dawkę preparatu na suche włosy i delikatnie wcieraj. Odżywkę można również zastosować na włosy wilgotne, pozostawiając ją na kilka minut, a następnie spłukać.


Skład:

Substancje czynne: Calcium Pantothenate (Vit B5), Biotyna, (Vit H), bogaty w silikę wyciąg ze złotego prosa.

Producent: COSVAL SPA


Importer: RP INVESTMENT Sp. k.


PRODUKT NIE ZAWIERA PARABENÓW, BARWNIKÓW SYNTETYCZNYCH, TESTOWANY NA ZAWARTOŚĆ NIKLU, NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH.



Druga dziś Recenzja  dotyczyć będzie kremu Matującego firmy LOCHERBER



Moja opinia:
Kremik stosowałam jedynie przez 3 dni głównie pod makijaż ale zauważalnie poprawił wygląd mojej błyszczącej skory
Zmatowił moją skórę na ładne parę godzin bez żadnych poprawek kosmetycznych typu bibułki czy puder transparentny.Bez najmniejszej niespodzianki.
Nie powiem jak działa na trądzik i czy w ogóle działa gdyż stosowanie było za krótkie by odpowiedzieć na pytanie, które jest na prawdę ważne dla osób borykających się z problemem cery trądzikowej...
Używałam go w mroźne zimowe dni więc mogę również powiedzieć ze świetnie nadaje się na zimę gdyż chroni naszą skórę przed czynnikami zewnętrznymi t.j wiatr, niska temperatura, wilgotność itp. w każdej sytuacji matując skórę.
Cena:
Na stronie Beauty Empire (http://beautyempire.pl/) cena 89,00 za 50ml
Jest to produkt z górnej półki dający efekt jedwabiście matowej skóry na twarzy.
Myślę że warto zakupić i wypróbować. Nie wyobrażam sobie stosowania innego kremu pod pokład. W tej chwili osobiście nie mogę sobie na niego pozwolić ale jeśli pojawią się w domu wolne fundusze na pewno zaopatrzę się w pojemniczek o większej zawartości niż próbkowa,
Zapach: 
jak dla mnie neutralny, w ogóle go nie czułam.
A jeśli jakoby jest to na pewno nie nachalny.
Podsumowując:
Skóra po nim faktycznie jest zmatowiała i odpowiednio nawilżona.
Matowienie zaczyna się zaraz po nałożeniu i trwa w moim przypadku ok 8godz.
Idealny krem,  do daleko idealnej cery :).
  


Ocena:
4/5 dlaczego 4? bo jednak nie często można sobie pozwolić na ten kremik pod względem cenowym. Ale jeśli chodzi o działanie na prawdę super, polecam wypróbować.

Poniżej przedstawiam szczegółowy opis produktu
CREAM FOR MIXED SKINS - Matujący krem do skóry mieszanej - pH 5.7, 50 ml
Produkt szwajcarski
Jedwabiście matowa cera twarzy, szyi i dekoltu.
Krem specjalnie opracowany do skóry mieszanej, reguluje błyszczenie się skóry spowodowane nadmiernym wydzielaniem łoju, poceniem się i wpływami środowiska, takimi jak wilgoć lub upał. Ten lekki i nie tłuszczący krem zapewnia długotrwałe działanie również w przypadku nadmiernie błyszczącej się skóry, nie wysuszając jej, wyrównuje poziom nawilżenia i zapewnia skórze sprężystość i doskonałą ochronę.
Testowany dermatologicznie i na zawartość niklu. Nie testowany na zwierzętach.
Stosowanie: stosować rano i wieczorem na czystej skórze. Idealny jako podkład pod makijaż
.
Substancje czynne: ekstrakty z algi morskiej listownica cukrowa, oczaru wirginijskiego, pantenol, witamina E, filtr UVA
Producent: COSVAL SPA
Importer: RP INVESTMENT Sp. k.

Kremik Matujący LOCHERBER oraz Odżywkę Rekonstruującą (opisywaną powyżej) możecie zakupić na stronie
 
 

Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz