środa, 6 marca 2013

Recenzja kremu opalizującego Ziaja

Dziś moje kochane przychodzę do Was z recenzją wyczekiwanego kremiku Ziaji o ktorym wspominalam pare notek wcześniej.

A więc dziś przedstawiam Wam

Krem opalizujący cera tłusta i mieszana
z serii ZIAJA SOPOT rozświetlanie




Działanie:
- poprawia proces dotleniania komórek skóry,
- przywraca równowagę energetyczną, stymulując syntezę ATP - naturalnego nośnika energii,
- aktywnie rewitalizuje skórę oraz zapobiega fotostarzeniu,
- delikatnie koryguje, wygładza i modeluje owal twarzy,
- intensywnie nawilża, poprawia koloryt skóry oraz dostosowuje go do rodzaju karnacji,
- rozświetla i dodaje skórze subtelnego blasku.
-Aktywnie nawilża i rewitalizuje.
-Działa korygująco, delikatnie modelując owal twarzy.


SPOSÓB UŻYCIA
Krem nanieść na skórę i delikatnie wklepać. Polecany również do stosowania pod makijaż.


Substancje aktywne
WITAMINA E, PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL), KOMPLEKS MULTI-ROZŚWIETLAJĄCY, FILTRY UVA/ UVB ORGANICZNE, EKSTRAKT LAMINARIA DIGITATA, β-KAROTEN

Cena: 12zł / 50ml



Moja opinia:
Kremik zakupiłam z czystej ciekawości i sympatii jaką darzę firmę Ziaji. Cena też zachęcała 9,99 to nic w porównianiu do tego co potrafi.

Pierwsze wrażenie po otwarciu słoiczka to wielkie WOW, kolor kremiku al`a miodowo- beżowy
Ale nie zniechęcilo mnie to, mimo wszystkopostanowiłam wypróbowac. Od pierwszej aplikacji polubiliśmy się!

A o to parę słow więcej o tym moim malym odkryciu.


Plusy:
-skóra za 2 podejściem przyzwyczaiła się do kremu i bardzo szybko go wchłania (przy pierwszej aplikacji mialam wrażenie że krem sie nie wchlonął a buzia sie świecila jak by krem był conajmniej półtłusty)
-skóra jest ładnie nawilżona i rozjaśniona tzn, ślicznie rozświetla cerę, bez efektu świecenia, buzia wygląda na wypoczętą.
-nie powoduje zaskórników a co najważniejsze
-WĄGRY ZNIKAJĄ - to jest fenomen nie sądziłam, że krem pomoże na ten problem
-skóra ma zdrowy odcień, więc raczej została przyciemniona (ja jestem całe życie -BLADA, więc brawo dla kremiku) chyba że opalę się słońcem albo pojde pare razy na solarium nabiera kolorytu
-jest doskonały pod makijaż, nie roluje się z podkładem
-fajny efekt delikatnego nawilżenia
-bardzo delikatny, 'lekki' idealny na lato
-wydajny, wystarczy niewielka ilość by szybko się wchłonął
-dobrze dopasowany do cery tłustej do której zwykle trudniej dobrać odpowiedni krem
- konsystencja i zapach jak najbardziej przypadły mi do gustu

Nastepnym wielkim plusem ject dostępnosc i na prawde atrakcyjna cena dochodzi maxymalnie do 12zł.


Minusów nie zauważyłam. Jest to krem jeden z niewielu jaki moge polecic osobom ze skora tlusta i mieszaną. Zreszta sama taka posiadam i wiem jak ciężko o dobry kosmetyk który nie da tandetnego efektu...


Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz