środa, 20 marca 2013

Kosmetyczna rewelka. Recenzja peelingu Garnier`a.

Witajcie.
 Dziś przychodzę do Was z recenzją peelingu firmy Garnier.



Produkt: Garnier, Podstawa Pielęgnacji, Kremowy peeling złuszczający Pojemność: 150 ml Cena: od 10,- (np. Kaufland) do 13,99,- (np. Rossmann)
Dostępność: drogerie Rossmann, niektóre hipermarkety



Po za tym:
* Konsystencja- dla mnie idealna
* Zapach- wyczuwam owoce ( wyciąg z winogron stąd podejrzenia)
* Cena- w stosunku do wydajności jak najbardziej na plus
* wygodne opakowanie
* aplikacja taka jak być powinna (nie spływa z buzi podczas mycia)

Działanie:
Po pierwszym użyciu efekty widoczne od razu.
* Odblokowuje pory,
* Eliminuje zanieczyszczenia,
* nie podrażnia skóry (mimo że mam wrażliwa w kwestii peelingow)
* nawilża
* odświeża
* sprawia ze skora jest gladka w dotyku
* wygładza cerę
* matuje
* świetnie przygotowuje skórę twarzy do dalszych zabiegów - tj. maseczki itp. 
* złuszcza (świetnie złuszcza suche skórki wokół nosa, nie ma po nich śladu)
* myśle że wiele z was zauważy plusy tego peelingu jak i to że wspaniale sobie radzi.


Minusów nie zauważyłam



Mogę szczerze polecić go do skóry trądzikowej. mieszanej i tłustej.

 
Podsumowując:  kiedy mi się skończy na pewno kupię go ponownie. Jest to najlepszy peeling, który do tej pory używałam. Nic dodać, nic ująć. Jest GENIALNY :)

Możecie dużo wyczytać na temat tego cudeńka na wizażu czy innych stronach kosmetycznych:)

Czy używałyście innych produktów Garniera, które Was zachwyciły? A może ten peeling również podbił Wasze serca?


Buziaki:*
Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz