niedziela, 8 września 2013

suchy szampon Isana

Suchy szampon.

Co to jest i jak go stosować?

Jest to szampon w sprayu, dzięki któremu szybko odświeżysz włosy bez koniecznoścmi ich mycia. Jest świetny w sytuacjach awaryjnych - podczas upalnych dni, w podróży, gdy jesteś chora, a także, gdy nie masz czasu na mycie oraz długotrwałe suszenie i układanie włosów, a musisz pilnie wyjść. Pamiętajcie jednak, że taki szampon na dłuższą metę nie zastąpi mycia włosów, ale w sytuacjach podbramkowych jest bardzo przydatny.
Dzięki zawartości specjalnych pudrów wchłania nadmiar sebum, a dodatek wyciągów roślinnych sprawia, że włosy stają się miękkie i lśniące.
Sposób użycia:
  • wstrząśnij opakowaniem
  • rozpyl szampon w odległości 20-30cm od włosów
  • odczekaj chwilę
  • dokładnie wyszczotkuj włosy
Dziś będzie konkretnie o suchym szamponie firmy Isana ktory można dostać w Rossamanie:)


Opis producenta:

Suchy szampon do włosów Isana to idealne rozwiązanie pozwalające na umycie włosów w tzw. międzyczasie bez użycia wody. Włosy zostaną odświeżone w przeciągu kilku sekund i staną się ponownie puszyste. Fryzura nie ulegnie zmianie, a włosy będą wyglądały na zadbane.
- włosy pachnące świeżością
- mycie bez wody
- łatwe w rozczesywaniu
Idealna pielęgnacja w międzyczasie.

Skład: Butane, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Alcohol denat., Parfum, Hexyl Cinnamal, Aqua, Distearyldimonium Chloride, Isopropyl Alcohol.

Cena; 9,99zł / 200g


Moja opinia;
Najlepszy suchy szampon jaki do tej pory używalam. Sprawdza się w awaryjnych sytuacjach i nigdy nie zawodzi.

Czy kupię ponownie? Tak, Jest to moje 2 opakowanie .

2 komentarze:

  1. jestem jego ciekawa, używałam tego z Sayossa ale nie bardzo mi się sprawdził do tego miał niesamowicie mocny zapach... mam szampon z Batiste ale jeszcze go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste są rewelacjne więc na pewno się sprawdzi_ a Isane polecam spróbowac może akurat Tobie również przypadnie do gustu

      Usuń